close

Sachara Chara Para Purna Shivoham Shivoham

撒洽啦 洽啦 帕拉 噗囔 希波航 希波航
Nityananda Swarupa Shivoham Shivoham

你鐵囊達 斯瓦祿帕 希波航 希波航
Sachara Chara Para Purna Shivoham Shivoham

撒洽啦 洽啦 帕拉 噗囔 希波航 希波航
Nityananda Swarupa Shivoham Shivoham

你鐵囊達 斯瓦祿帕 希波航 希波航
Anandoham

啊南多航
Sachara Chara Para Purna Shivoham Shivoham

撒洽啦 洽啦 帕拉 噗囔 希波航 希波航
Nityananda Swarupa Shivoham Shivoham

你鐵囊達 斯瓦祿帕 希波航 希波航
Anandoham

啊南多航

Shivoham

希波航

 

I am that which prevails everywhere...complete in itself.

I am Shiva; the deity of eternal bliss.

I am that which prevails everywhere...complete in itself.

I am Shiva; the deity of eternal bliss.

I am Joy itself…I am Bliss itself.

 

我無所不在,本身就是圓滿

我是濕婆,永恆喜悅的神

我無所不在,本身就是圓滿

我是濕婆神,永恆喜悅的神

我本身就是喜悅,我本身就是極樂

我是濕婆神

 

https://www.youtube.com/watch?v=cFNo3BSoSqY

arrow
arrow
    全站熱搜

    靜嫻--瑜珈 小麥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()